lördag 6 september 2008

Premiär!




Mitt första inlägg som amatörbloggare. Sitter i torpet och pustar ut efter dagens måleri. Vi håller på att renovera sovrummet på nedervåningen. Nya golvåsar, nytt golv och isolerade väggar. Kommer bilder på det så småningom, men visar nu några smakprov inifrån torpet iallafall.



En hörna i köket...innan mina volangdynor från Hansons magasin kom på plats.


En del av vardagsrummet som även det har genomgått vissa förändringar...förändringar sker ständigt...alldeles för ofta, enligt min man ;)
Vi har massor av projekt framför oss.

Visst är det något speciellt med oss kvinnor som gör att medan vi håller på med ett projekt, planerar vi redan nästa? :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

hej viveka! fina bilder du har,det blir spännande att se vad du kommer lägga upp framöver. ha det gott!

Viveka i Bläckhornet sa...

Tack Katerine för att du uppmärksammade min blogg! Jag blev jätteglad att någon hittade den så snabbt, hur hittade du hit? Kram Viveka

Solsjö - Under en vind sa...

Välkommen till bloggandets värld! Tack för dina rader hos mig som gjorde att jag hittade dig!

Du har verkligen ett mysigt hem! Ser fram emot att få se mera!

Ha en skön söndagskväll! Kram!